Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства згідно з чинним законодавством України, ведення військового обліку, користування електронним кабінетом Пенсійного фонду.
- Оформлення прийняття, переведення та звільнення працівників;
- Ведення трудових книжок, особових справ, наказів і графіків відпусток (на підприємстві 40 працівників).
- Контроль за дотриманням внутрішніх правил та розпорядку компанії.
- Консультування працівників щодо кадрових питань (відпустки, лікарняні тощо).
- Формування та відправлення пошти, ведення реєстрів.
Досвід роботи з jobs — сайтами, HR — платформами, соц. мережами, базами даних.
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років.
- Знання трудового законодавства України.
-Впевнене володіння ПК (1С: Підприємство, MS Office).
- Відповідальність, уважність до деталей, вміння працювати з конфіденційною інформацією.
Ми пропонуємо:
- Графік роботи: з 8 до 17, з перервою на обід.
- Стабільну заробітну плату та офіційне працевлаштування.
- Дружній колектив та підтримку на всіх етапах адаптації.
- Зручний офіс та комфортні умови праці.
Місцезнаходження офісу: смт. Нові Біляри — (біля м.Южне (Одеська обл.)).
Доїзд до офісу (смт. Нові Біляри) автобусом підприємства з району Котовського (Обласна лікарня).
Повідомте, будь ласка, роботодавцю, що Ви прочитали вакансію на сайті narabotu.od.ua